|
Najjednostavnija instalacija sustava DOMEK uključuje jedan jedino modul - DOMEK Socijala i osigurava mogućnost vođenja kompletne evidencije socijalne skrbi u ustanovi. Osim tog modula, dostupni su pomoćni modul DOMEK Radionica za radne terapeute i praćenje radno-okupacijskih aktivnosti (moguće i u modulu Socijala), te modul DOMEK Recepcija za vođenje evidencije posjeta i ulazaka i izlazaka u ustanovu. Uz te module, posebno je važan modul DOMEK MedPlus (u ponudi od 2014., zamijenio modul DOMEK Medicina) koji služi za vođenje medicinskih evidencija i sestrinske dokumentacije na odjelu pojačane njege. Vođenje sestrinske dokumentacija za gerijatrijske korisnike, je izvedeno i usklađeno s preporukama Zavoda za javno zdravstvo Andrija Štampar i njihovog dokumenta "Četiri stupnja gerijatrijske zdravstvene njege", ali uključuje i neke dodatne evidencije. Cijene se odnose na osnovne
licence - za korištenje na više računala u ustanovi potrebno
je kupiti dodatne licence - cijena se formira prema broju računala - početna
cijena dodatne licence je 50% cijene osnovne licence, s tim da Inter-biz
dozvoljava količinske rabate u većim ustanovama. Ovisno o složenosti sustava
koji se implementira (broj računala, instalirani moduli), kao i mogućim
dodatnim zahtjevima (brzina intervencije i sl.) cijena održavanja može
biti i viša od prikazane. Osim prodaje sustava DOMEK, Inter-biz nudi usluge savjetovanja i projektiranja mrežnih i računalnih sustava u vašoj ustanovi, s ciljem djelomične ili potpune informatizacije! Detaljniju razradu cijena (u EUR) po modulima i scenarijima možete pogledati ovdje. DOMEK - Socijala (bez ograničenja na broj korisnika)
DOMEK MedPlus = sestrinska dokumentacija...
DOMEK - Ostali moduli (preduvjet = DOMEK Socijala)
U cijenu je uključen instalacijski paket (instalacijski program i dokumentacija/upute
u digitalnom obliku). Kod instalacija složenijih sustava (korištenje više
računala) Inter-biz isporučuje ponudu za obavljanje usluge instalacije
ili osigurava informacije potrebne tehničkom osoblju - u pravilu, instalacija (udaljenom podrškom za udaljenije ustanove ili uživo) je uključena u cijenu sustava. Udaljena podrška korištenjem licenciranog TeamViewer QuickSupport modula (instalira se sa sustavom kod korisnika) je besplatna do sat vremena mjesečno. Za satnicu iznad toga, usluga se naplaćuje 20 EUR/sat + PDV. Hitne intervencije, koje zahtijevaju reakciju u vrlo kratkom vremenu se dodatno naplaćuju i nisu podržane standardnim modelom plaćene podrške! Po potrebi se izvode preinake sustava kako bi se olakšao rad korisnicima. Svaki zahtjev korisnika se razmatra i, ukoliko se ne radi o preinakama koje bi utjecali na sam koncept sustava, izvode promjene u najkraćem mogućem roku. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2003-2024. by INTER-BIZ, Informatičke usluge |